Profiel
    1. Mijn adres wordt niet herkend

    Na het invullen van je postcode en je huisnummer (vakje links de volledige postcode en rechts het huisnummer) , moet je op de “tab”- toets drukken, dan vult het systeem automatisch je straatnaam en woonplaats in. 

    Wordt de straatnaam niet automatisch ingevuld en heb je een huisnummer met een extensie? 

    Om dit te omzeilen, kan je je postcode en huisnummer zonder extensie invullen, dan de “tab” toets drukken. Vervolgens pakt hij je straatnaam en woonplaats. Daarna kan je via “Mijn Instellingen” de extensie weer toevoegen.

    2. Starten met bieden

    Om mee te kunnen bieden op onze veilingen, heb je eerst een profiel bij ons nodig. Dit zodat we de door jou gewonnen veilingen ook bij jou kunnen (laten) bezorgen! Klik hiervoor op Profiel aanmaken.

    Wanneer je dit formulier hebt ingevuld en verstuurd, zal je van ons een e-mail ontvangen met een activatielink. Pas zodra je deze hebt geklikt, zal je kunnen inloggen en beginnen met bieden. Let bij het invullen van het formulier goed op, dat er achter ieder veld een groen vinkje staat.

    3. Geen activatiemail ontvangen na reagistratie
    Het kan een aantal minuten duren voordat je de activatiemail ontvangt. Ook kan het zo zijn dat deze mail, omdat wij nog geen bekende afzender voor jouw mailbox zijn, in de map met ongewenste mail terecht komen. Verder kan het zo zijn dat er per ongeluk een typefout heeft gestaan bij het invoeren van jouw e-mailadres en dat je daarom de activatiemail niet hebt ontvangen. Neem dan even contact met ons op, dan zullen wij dit voor je in orde maken!
    4. Wachtwoord vergeten
    Je kan op onze website rechtsboven in klikken op wachtwoord vergeten. Je komt vervolgens op een pagina waar je je mailadres in moet vullen. Let er goed op dat dit wel het mailadres is waarop bij ons je profiel geregistreerd staat. Wij sturen je vervolgens een mail naar dit adres, waarmee je eenmalig kunt inloggen, en vervolgens je wachtwoord kan wijzigen.